Zespół Szkół i Placówek w Radziejowie

Menu

Treść strony

  • MolNet+

JAK ZAŁOŻYĆ INTERNETOWE KONTO BIBLIOTECZNE?

Nasza biblioteka korzysta z oprogramowania do obsługi czytelników MolNet+. Dzięki temu czytelnicy mają: dostęp do katalogu bibliotecznego za pomocą sieci internet (z dowolnego miejsca) pod adresem https://m005305.molnet.mol.pl/, możliwość rezerwowania książek przez internet oraz  samodzielnego przedłużania terminu zwrotu (dostęp do tych funkcji jest możliwy po zalogowaniu się).

Jak założyć konto?

Konto mogą założyć zarejestrowani czytelnicy biblioteki naszego liceum. Założenie konta jest możliwe po podaniu adresu e-mail do biblioteki szkolnej. W tym celu na stronie www https://m005305.molnet.mol.pl/ należy wybrać opcję “Zaloguj się” (znaczek kluczyka w prawym górnym rogu ekranu). Wybrać opcję “Załóż konto”, podać swój adres e-mail, potwierdzić autentyczność operacji (“Nie jestem robotem”) i nacisnąć przycisk “Wyślij wiadomość”. Na podany adres e-mail system wyśle wiadomość zawierającą dalsze instrukcje. Należy aktywować konto klikając na link otrzymany w wiadomości e-mail. podać nowe hasło i potwierdzić autentyczność operacji. (“Ustaw nowe hasło”) Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.

Po zalogowaniu się na konto czytelnik ma wgląd do stanu swojego konta bibliotecznego – wypożyczeń, rezerwacji i zaległości oraz może nimi zarządzać.

Jeżeli uczniowie mają dostęp do dziennika elektronicznego, mają dostęp do konta bibliotecznego (login i hasło takie samo jak do dziennika). Osoby, które mają trudności z założeniem konta proszone są o zgłaszanie się do biblioteki szkolnej w celu weryfikacji podanych danych (adres e-mail). Dopisanie lub zmiana adresu jest możliwa tylko za pośrednictwem nauczyciela bibliotekarza.

Prosimy o odbiór rezerwacji w następnym dniu roboczym.

wstecz

Licencja